Som markedsfører har du aldri hatt flere kanaler og medier å velge mellom: Fra apper og sosiale medier til programmatiske kjøp og tradisjonelle kanaler. Manges reaksjon har vært å stikke hodet i sanden og gjøre som før, men den nye virkeligheten er her nå, og mulighetene har aldri vært større.
Vi tror at denne nye og fragmenterte virkeligheten krever helt nye oppskrifter. Derfor har vi invitert noen av nettets smarteste hoder til å dele sine digitale suksesshistorier fra inn- og utland. Du vil lære om hvordan du skal bruke opinionsledere til å få frem budskapet ditt, hvordan du utnytter data og nye formater som YouTube og virtual reality, og vise hvordan selv gamle selskaper har klart å digitalisere seg frem til ny relevans.
Du vil dra fra konferansen med ny inspirasjon, flere kontakter og et klart bilde av hvordan din organisasjon må endre seg for å lykkes.
Arrangøren tar forbehold om visse endringer i programmet
08.25 - 09.00 | Registration, coffe & breakfast | |
09.00 - 09.10 |
Bas van der Belt Conference co-chair and moderator |
Welcome |
KEYNOTE: |
||
09.10 - 09.40 |
John Jacobsen Rådgiver, Supertanker |
Kreativitet i forretningsutvikling
|
SESJON 1: Influencers som en del av markedsmiksen
|
||
09.40 - 10.05 |
Per Øivind Skard Kommersiell direktør, Nordic Screens Jonas Navarsete YouTube artist |
Bør influencer marketing være en del av miksen?
|
10.05 - 10.30 |
Kaja Gilje Sekse SMFB Engine |
Slik oppnår du suksess med influencer marketing
|
10.30 - 11.00 |
Tobias Johansson Area Director, Meltwater Scandinavia |
Outside Insight - The Unfair Advantage of the new Boardroom
|
11.00 - 11.20 | PAUSE | |
SESJON 2: Fra tradisjonelle løsninger til nytenkning |
||
11.20 - 11.45 |
Rickard Lawson Managing Director, Strossle Norway |
Replacing «Reach» with «Relevance»
|
11.45 - 12.10 |
Ben Myers CEO, Advant Technology, native and display advertising |
Leveraging digital media in a fragmented world
|
12.10 - 12.40 |
Jørgen Elton Nilsen Leder TU Story Labs, Teknisk Ukeblad Media AS |
De uendelige muligheten til å kommunisere i Virtual Reality
|
12.40 – 13.40 | LUNCH |
13.40 - 14.10 |
Nick Wilsdon (UK) SEO Lead Global Channel Optimisation, Vodafone Group |
How Mobile Experience is impacting Vodafone's future |
14.10 - 14.40 |
Keynote: Ben Chapman (UK) Head of Popular Music, BBC |
How distruption of content is changing |
14.40 - 14.50 | PAUSE |
13.10 - 13.40 |
Ludvik Høegh-Krohn Partner OMG http://omg.no |
Avansert teknikker i Facebook annonsering
|
13.40 - 14.10 |
Truls R. Tandberg Managing Director, Meltwater www.meltwater.no |
Påvirkere, meningsbærere, innovatører – INFLUENCERS!
|
14.50 - 15.20 |
Lina Fossaa Eriksen Senior Category Leader, L’Oréal Paris |
The launch of NYX Professional Makeup, a 100% digital makeup brand
|
Paneldiskusjon15.20 - 16.10 Foredragsholdere vil gi sitt syn på hva som har blitt sagt og gjort i løpet av dagen |
Mingling i baren med DJ16.10
|